Пошуковий запит: (<.>A=Ремзі І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Русанов М. Г. Безпека життєдіяльності студентської молоді у процесі фізичного виховання [Електронний ресурс] / М. Г. Русанов, І. В. Ремзі // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 408-412. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_38-39_67 Обговорено шляхи вирішення педагогами вищої школи проблеми забезпечення здорового способу життя та безпеки навчальної діяльності студентської молоді у процесі фізичного виховання. Розглянуто роль та взаємодію нормативно-правової бази, індивідуальних та узагальнених методик як факторів фізичного виховання.Обсуждены пути решения педагогами высшей школы проблемы обеспечения здорового образа жизни и безопасности учебной деятельности студенческой молодежи в процессе физического воспитания. Рассмотрены роль и взаимодействие нормативно-правовой базы, индивидуальных и обобщенных методик как факторов физического воспитания.The paper discussed teachers` solutions of the higher school of a problem of providing a healthy lifestyle and safety of educational activity of student's youth in the course of physical training. The role and interaction of standard and legal base, the individual and generalized techniques as factors of physical training are considered.
|
2. |
Ремзі І. В. Особливості розвитку мислення студентів вищих навчальних закладів педагогічного спрямування [Електронний ресурс] / І. В. Ремзі, Д. В. Аксьонов, В. В. Аксьонов // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 37. - С. 295-299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_37_50 Обговорено умови розвитку універсального мислення студентів ВНЗ педагогічного спрямування. Творче мислення розглянуто як складову універсального мислення.Обсуждены условия развития универсального мышления студентов ВУЗ педагогической направленности. Творческое мышление рассмотрено как составную часть универсального мышления.The author considers the condition of development universal student’s thinking abilities in pedagogical institutions. Creative thought is examined as the element of universal thinking.
|
3. |
Ремзі І. В. Удосконалення фізичного виховання у профорієнтованій школі [Електронний ресурс] / І. В. Ремзі // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 26-27. - С. 241-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_26-27_39 Обгрунтовано можливість удосконалення фізичного виховання у профорієнтованій школі шляхом введення інтегрованої за системного підходу дисципліни "Професійно-прикладна фізична підготовка", встановлено її гносеологічні й історичні корені, зв'язки й особливості за суттю інтенсифікованого навчального процесу.Обоснована возможность усовершенствования физвоспитания в профориентированной школе путем введения системно интегрированной дисциплины "Профессионально-прикладная физическая подготовка", установлены ее гносеологические и исторические корни и связи, а также особенности по сути интенсифицированного учебного процесса.The possibility of perfecting physical education in a professionally orientated school is well-grounded in the article. This is done by introducing the system of integrated discipline "Professionally applied physical fitness". There established its gnosiological and historical roots and links. The article gives the particular examples and reasons as far as the introduction of means and tasks into studies in concerned.
|
4. |
Ремзі І. В. Рухова активність студентів ВНЗ педагогічних спеціальностей у сучасних умовах навчання [Електронний ресурс] / І. В. Ремзі, Д. В. Сичов, Д. М. Водолазський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 30-31. - С. 252-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_30-31_40 Розглянуто проблеми, пов’язані з необхідністю розробки програми, до якої будуть внесені надійні дані про стан фізичного розвитку фізичної підготовленості у взаємодії з рухомою активністю, яка є найважливішою і найнеобхіднішою складовою процесу збереження та зміцнення здоров’я молоді. Результати досліджень свідчать: більшість студентської молоді веде малорухомий спосіб життя; має підвищений індекс маси тіла як результат низької або помірної фізичної активності.Рассмотрены проблемы, связанные с необходимостью разработки программы, в которую будут внесены надёжные данные о состоянии физического развития, физической подготовленности во взаимодействии с двигательной активностью, которая является особенно важной и необходимой составляющей процесса сохранения и укрепления здоровья молодежи. Результаты исследований свидетельствуют о том, что большая часть студенческой молодёжи ведёт малоподвижный образ жизни, имеет повышенный индекс массы тела в результате низкой или умеренной физической активности.The article is devoted to the problems connected with the necessary of working out the program in which contains reliable data about physical development, physical fitness in coordination with motive activity which is of special importance and a necessary component of preserving and strengthening of the youth’s health. The results of our research show that a considerable part of student youth leads a sedentary life and has a high body mass index as a result of a low or temperate physical activity.
|
5. |
Ремзі І. В. Вплив навчального процесу на рівень фізичного здоров'я та захворюваність студентів [Електронний ресурс] / І. В. Ремзі, А. В. Бойченко, Н. В. Криворучко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 32-33. - С. 311-315 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_32-33_47 Наведено результати аналізу теоретичних джерел та практичних досліджень щодо впливу навчального процесу на організм студентської молоді, рівень її фізичного здоров’я в цілому, а також характер і повторюваність захворювань.Представлены результаты анализа теоретических источников и практических исследований по проблеме влияния учебного процесса на организм студенческой молодежи, уровень ее физического здоровья в целом, а также характер и повторяемость заболеваний.Results are giver of the analysis of theoretical sources and one’s own practical investigations of the problem of the educational process influence on the students’ organism, their physical health level as a whole as well as a character and sickness rate.
|
6. |
Ремзі І. В. Удосконалення професійно-прикладної фізичної підготовки у вищих педагогічних закладах [Електронний ресурс] / І. В. Ремзі // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 34-35. - С. 316-320. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_34-35_48 Обгрунтовано можливість удосконалення фізичного виховання у вищій школі шляхом введення інтегрованої за системного підходу дисципліни "Професійно-прикладна фізична підготовка", встановлено її інтегративні властивості та особливості за суттю інтенсифікованого навчального процесу.Обусловлена возможность усовершенствования физического воспитания в высшей школе путем введения интегрированной дисциплины "Профессионально-прикладная физическая подготовка", установлены ее интегративные особенности и особенности по сути интенсифицированного учебного процесса.This paper shows the possibility of perfecting physical education in a higher school by introducing the system of integrated discipline "Professionally applied physical fitness" and establishes its integrative properties. The article gives the particular examples and reasons as far as the introduction of means and tasks into studies is concerned.
|
7. |
Гапон Е. В. Cутність евристичного етапу творчого мислення [Електронний ресурс] / Е. В. Гапон, В. І. Гапон, І. В. Ремзі // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2014. - Вип. 37. - С. 102-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2014_37_14
|
8. |
Сідельнікова В. К. Інтерактивне навчання як важливий чинник формування професійної компетентності майбутнього фахівця [Електронний ресурс] / В. К. Сідельнікова, І. В. Ремзі // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2014. - Вип. 37. - С. 315-319. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2014_37_40
|
9. |
Ремзі І. В. Педагогічне забезпечення розвивальної домінанти освіти [Електронний ресурс] / І. В. Ремзі // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2014. - Вип. 34. - С. 199-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2014_34_27
|
10. |
Гапон Е. В. Сучасний статус самоосвіти особистості [Електронний ресурс] / Е. В. Гапон, В. І. Гапон, І. В. Ремзі // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2014. - Вип. 35. - С. 43-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2014_35_8
|
11. |
Ремзі І. В. Педагогічна технологія відбору перспективних спорсменів [Електронний ресурс] / І. В. Ремзі // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2012. - Вип. 29. - С. 139-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2012_29_19
|
12. |
Гапон Е. В. Можливий шлях до відродження якісної освіти в україні [Електронний ресурс] / Е. В. Гапон, В. І. Гапон, І. В. Ремзі // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2012. - Вип. 30. - С. 31-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2012_30_6
|
13. |
Ремзі І. В. Формування культури здоров’я майбутнього викладача фізичної культури [Електронний ресурс] / І. В. Ремзі, Д. В. Сичов, А. В. Бойченко // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2012. - Вип. 30. - С. 116-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2012_30_18
|
14. |
Гапон Е. В. Оновлена форма самостійної роботи студентів [Електронний ресурс] / Е. В. Гапон, В. І. Гапон, І. В. Ремзі // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2011. - Вип. 27. - С. 38-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2011_27_8
|
15. |
Гапон Е. В. Педагогічні умови розвитку мислення студентів [Електронний ресурс] / Е. В. Гапон, В. І. Гапон, І. В. Ремзі // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2011. - Вип. 26. - С. 31-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2011_26_6
|
16. |
Ремзі І. В. Розробка педагогічних технологій відбору дітей на етапі початкової підготовки у спортивному плаванні [Електронний ресурс] / І. В. Ремзі // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2011. - Вип. 26. - С. 149-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2011_26_22
|
17. |
Гапон Е. В. Проблема навчання студентів творчому мисленню [Електронний ресурс] / Е. В. Гапон, В. І. Гапон, І. В. Ремзі // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2010. - Вип. 24. - С. 59-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2010_24_10
|
18. |
Ремзі І. В. Ефективні форми екологічного навчання студентів [Електронний ресурс] / І. В. Ремзі, Л. К. Грищенко // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2010. - Вип. 24. - С. 158-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2010_24_23
|
19. |
Русанов М. Г. Актуальні проблеми підвищення безпеки життєдіяльності студентської молоді у процесі фізичного виховання [Електронний ресурс] / М. Г. Русанов, І. В. Ремзі // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Нові рішення в сучасних технологіях. - 2013. - № 4. - С. 152-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpinrct_2013_4_31
|
20. |
Ремзі І. В. Евристика як високорозвинене логичне мислення [Електронний ресурс] / І. В. Ремзі, В. К. Сідельнікова, В. І. Гапон // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2016. - Вип. 39. - С. 165-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2016_39_28
|
| |